معرفی

بهترین گوشی های گیمینگ

بهترین گوشی گیمینگ

بازی های موبایل از هر زمان دیگری خیلی ترند و جا افتاده تر شده و به همین دلیل سازندگان تلفن اکنون دستگاه هایی را ارائه می دهند که به طور خاص مخصوص بازی ساخته شده اند تا عناوین مورد علاقه شما را با کیفیت بی نظیری اجرا کنند.

لیست گوشی های مخصوص گیمینگ

بهترین تلفن های بازی از پردازنده های پیشرفته ، مقدار زیادی حافظه RAM، باتری بهینه، سیستم خنک کننده و نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی سریعتر بهره می برند تا اطمینان حاصل شود که شما حتی یک فریم از عملکرد را از دست نخواهید داد.

کمپانی هایی مانند ایسوز، ریزر، شیائومی و زد تی ای نام هایی که گیمرها احتمالاً تاکنون با آنها کاملاً آشنا هستند – تخصص خود را در زمینه تولید گوشی های هدفمند و متمرکز بر بازی داده اند. اما جدیدترین پرچمداران سامسونگ و وان پلاس با مشخصات درجه یک خود برای عناوین سخت گیرانه نیز عالی هستند.

بهترین تلفن های بازی کدامند؟

اگر دنبال بهترین ترکیب عملکرد ، ارگونومی و ویژگی های خاص بازی محور هستید ، مانند صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا و سیستم خنک کننده هوشمندانه برای حفظ ساعت کارایی ، در حال حاضر نمی توانید عملکرد بهتری نسبت به Asus ROG Phone سری سه داشته باشید 3. ترکیبی از چیپست اسنپدراگون 865 پلاس کوالکام ، حداقل 12 گیگابایت حافظه ، یک صفحه 144 هرتز و یک باتری بی نظیر 6000 میلی آمپر ساعتی همه جعبه ها را برای یک تجربه بازی برتر موبایل بررسی می کند.

لیست گوشی های مخصوص گیمینگ

بهترین گوشی های گیمینگ

گزینه دیگر OnePlus 8 Pro است ، که همچنین دارای یک پانل 120 هرتزی است ، و به لطف نرم افزار عالی از سیستم عامل اکسیژن OnePlus و Android 10 بهره می برد. و اگر ارزان ترین گوشی گیمینگ برای عملکرد برتر را می خواهید ، RedMagic 5G بهترین گزینه است با همان CPU پرچمداران OnePlus و صفحه نمایش 120 هرتزی همچنین ROG Phone 3 ، با قیمتی کمتر از 40 میلیون تومان  میتواند گزینه خوبی برای گوشی گیمینگ باشد.

آیفون ها چطور؟ خوب ، گوشی های اپل از جمله ویژگی های مربوط به بازی ، مانند نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا و ورودی های قابل تنظیم ، دارای سیلیکون بی نظیر کوپرتینو نیستند. چیپست A13 Bionic در آیفون 11 پرو مکس سریعتر از بهترین معادل کوالکام است که آن را برای سخت ترین بازی ها ایده آل می کند. با ورود آیفون 12 پردازنده مقداری سریعتر شده اما به نسبت گوشی های اندرویدی یک سر و گردن کم می آورد!

بهترین تلفن های مخصوص بازی که اکنون می توانید خریداری کنید.

Asus ROG Phone 3

امتیاز آرادسیستم: ۵ ستاره

اندازه صفحه نمایش (پیکسل): 6.6 اینچ AMOLED (2340×1080) | نرخ تازه سازی اوج: 144 هرتز | CPU: Snapdragon 865 Plus | RAM: 12 گیگابایت ، 16 گیگابایت | ذخیره سازی / قابل ارتقا: 512 گیگابایت / خیر | دوربین ها (پشت / جلو): پهنای 64 مگاپیکسل ، فوق العاده باز 13 مگاپیکسلی ، ماکرو 5 مگاپیکسلی / 24 مگاپیکسلی | وزن: 8.5 اونس | عمر باتری (ساعت: دقیقه): 14:30

قیمت تمام نسخه ها (کلیک کنید)

قیمت asus rogphone 3اگر در مورد بازی های موبایل جدی هستید و نمی خواهید به چیزی کمتر از بالاترین نرخ فریم ، واضح ترین گرافیک و طولانی ترین عمر باتری بسنده کنید ، ROG Phone 3 ایسوس دستگاهی است که منتظر آن هستید.

صفحه ROG Phone 3 با صفحه نمایش 6.6 اینچی 144 هرتزی AMOLED دارای بالاترین میزان تازه سازی موجود در یک گوشی امروزی است. این امر ، همراه با نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتزی دستگاه ، این گوشی را از نظر ضربه زدن یا اجرای عملی روی صفحه لمسی و دریافت پاسخ فوری ، تا حد زیادی پاسخگوترین تلفن هوشمند می کند. با قدرت اسنپدراگون 865 پلاس ، 512 گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر 16 گیگابایت رم ، این یک گوشی سریع در زیر کاپوت نیز هست.

اما ROG Phone 3 از جنبه های دیگر به وضوح با در نظر گرفتن بازی طراحی شده است. از درگاه موجود در گوشی می توان برای اتصال فن خارجی به همراه تلفن استفاده کرد که دارای پایه پایه ای اختیاری نیز می باشد. این نمایشگر به اندازه کافی حاشیه بالا و پایین دارد تا جای بازی را بگیرد

onelus 8 pro

امتیاز آرادسیستم: 4.5 ستاره

اندازه نمایشگر (پیکسل): 6.78 اینچ AMOLED (3168×1440) | نرخ تازه سازی اوج: 120 هرتز | پردازنده: Snapdragon 865 | RAM: 8 گیگابایت ، 12 گیگابایت | فضای ذخیره سازی / قابل ارتقا: 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت / خیر | دوربین ها (پشت / جلو): عرض 48 مگاپیکسلی ، فوق العاده 48 مگاپیکسلی ، تله فوتو 8 مگاپیکسلی ، سنسور رنگی 5 مگاپیکسلی / 16 مگاپیکسلی | وزن: 7.01 اونس | عمر باتری (ساعت: دقیقه): 11:05

لیست قیمت تمام نسخه ها (کلیک کنید)

قیمت oneplus 8 proاگر می خواهید یک گوشی اندرویدی گران قیمت با اندکی کمتر از هزینه اکثر گوشی های گران قیمت داشته باشید و می خواهید عملکردی اوج را برای بازی بدون آسیب رساندن به سایر امکانات مانند طراحی و کیفیت دوربین داشته باشید ، OnePlus 8 Pro یک پیشنهاد کاملاً مناسب است.

صفحه نمایش OLED در جدیدترین پرچمدار OnePlus دارای ابعاد 6.78 اینچی است و دارای رزولوشن 1440p است و صفحه را شارپ و همچنین رنگارنگ می کند. اما OnePlus 8 Pro به دلیل سرعت تازه سازی 120 هرتزی که دارد ، در بالای لیست بهترین تلفن های بازی ما قرار دارد که باعث می شود یک تجربه کاملاً روان برای بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند ، مانند Fortnite ، یکنواخت باشد. حتی میزان نمونه برداری لمسی نیز به 240 هرتز افزایش می یابد و به شما پاسخ فوری لازم برای ادعای پیروزی را می دهد.

البته وان پلاس 8 پرو از بسیاری جهات دیگر نیز موفق می شود. با شارژ طولانی مدت دوام می آورد و از شارژ بی سیم سریعتر از هر دستگاه دیگری پشتیبانی می کند. این دوربین دارای چهار دوربین در پشت است که اگرچه به خوبی سیستم های تصویربرداری اپل ، سامسونگ یا گوگل نیست ، اما به مراتب بهتر از آنچه در تلفن های گیم معمولی دریافت می کنید ، است. و OnePlus 8 Pro دارای نرم افزار خارق العاده ای است که در واقع به اندروید 10 سودمندی می بخشد.

RedMagic 5G

دیدگاهی در مورد “بهترین گوشی های گیمینگ

  1. salar گفت:

    سلام گوشی redmagic 6s pro 518 Gb ram 18 Gb رو یادتون رفته بنویسین که یکی ازبهترین پرچم دار های آندرویدی هست

  2. نوربخش گفت:

    ممنون خیلی مطلب عالی نوشته شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *